استقبال پر شور از فرهنگ‌سرای قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3612882
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

استقبال پر شور از فرهنگ‌سرای قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

کانون خبرنگاران نبأ: فرهنگ‌سرای قدس با هشت غرفه و اجرای برنامه صحنه‌ای همراه با استقبال پر شور مردم روز گذشته همزمان با راه‌پیمایی روز قدس آغاز به کار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، صبح روز جمعه دوم تیرماه همزمان با آغاز راه پیمایی روز  قدس فرهنگ‌سرای قدس با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در چهارراه‌ ولی‌عصر آغاز به کار کرد.
این فرهنگ‌سرا با هشت غرفه متنوع و اجرای زنده و شعار من عاشق مبارزه با اسراییل هستم با استقبال پرشور راه‌پیمایان فعال شد.
در این فرهنگ‌سرا غرفه «مدافعان حرم با محوریت مقاومت»؛ نگاهی اجمالی به همه شهدای مبارزه با صهیونیست از پنجاه سال گذشته تا کنون دارد و در غرفه «استکبار ستیزی»؛ فلسفه اسکتبار از طریق پوستر، نمایش عکس و محصولات بررسی می‌شود. همچنین غرفه «تحریف امام»؛ با شعار تحریف امام ممنوع به جاذبه‌های امام تا موضوعاتی مانند کاخ نشینی، اشراف‌گری و سبک زندگی ساده امام می‌پردازد.
غرفه «نفوذ فرهنگی» به موضوعات مختلفی که از دریچه نفوذ در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی وارد شده‌است می‌پردازد. این غرفه تعاملی است و با حضور و تعامل مردم انجام می‌گیرد. غرفه «صهیونیست شناسی در تاریخ قدس» حاصل یک کار تحقیقیاتی و ریشه‌یابی است که در نهایت کتاب‌ها و مقالات علمی در این حوزه را به مخاطبان معرفی می‌کند. «کانون‌های قرآن»؛ شامل فعالیت‌های قرآنی است که نگاه مبارزه با صهیونیست و استکبار را به‌وسیله ابزار مختلف از دیدگاه قرآن به نمایش می‌گذارد که هم متناسب با روز قدس و هم متناسب با ماه مبارک رمضان است. غرفه «۲۵ سال محو اسراییل» نمایشگاه مستطاب آمریکایی را به نمایش می‌گذارد و همچنین مسابقه‌های جنبی و تفریحی برگزار می‌کند و محصولات سازمان فرهنگی هنری شامل سربند، پوستر و دیگر محصولات را بین مردم پخش می‌کند.
همچنین حضور هنرمندان مطرح، محبوب و انقلابی کشور و اجرای گروه‌های نمایشی، سرود، اجرای قطعات موسیقی از دیگر برنامه‌های صحنه‌ای فرهنگ‌سرای قدس است.

captcha