محفل قرآنی جامعةالقرآن در برج میلاد برگزار شد
کد خبر: 3612884
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

محفل قرآنی جامعةالقرآن در برج میلاد برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل انس با قرآن شعبه امام حسن عسکری(ع) جامعةالقرآن در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن حافظان و قرآن‌آموزان شعبه امام حسن عسكري(ع) مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران شامگاه گذشته، دوم تیرماه مصادف با بیست و هشتم رمضان‌المبارک در سالن‌ رودکی مرکز همايش برج ميلاد برگزار شد.
اين مراسم که با همكاری سازمان دارالقرآن برپا شد، با همراهی حدود٩٠ نفر از قرآن آموزان شعبه به همراه اولياء و مربیان شعبه امام حسن عسكري(ع) پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و همراه با ضیافت افطاری انجام گرفت.
اجرای این مراسم را سیدنصرت‌الله عارف‌حسيني، کارشناس مجری شبکه قرآن سیما عهده‌دار بود که در ادامه مسعود وادی‌پور، قاری ممتاز کشورمان آیاتی از قرآن را تلاوت کرد. سپس مهدی غلام‌نژاد، قاری بين‌المللي کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.
از دیگر بخش‌های این مراسم ارائه محفوظات و پاسخ به سؤال حاضران در جلسه توسط ابوالفضل نعمتی از حفاظ مؤسسه جامعة‌القرآن بود. در پايان این مراسم نیز مرشد ميرزاعلي به نقالي‌خوانی  و بیان اشعاری در وصف اميرالمؤمنين(ع) و حضرت مهدی(عج) پرداخت.
یادآور می‌شود، در مجموع شعبه امام حسن عسكری(ع) مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران در ماه مبارك رمضان، پنج مراسم افطاری و محفل انس برگزار شد.
captcha