زخم کهنه‌ای که هرگز فراموش نمی‌شود
کد خبر: 3612892
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

زخم کهنه‌ای که هرگز فراموش نمی‌شود

گروه اجتماعی: زخم کهنه جهان اسلام هرگز فراموش نمی‌شود و اشغالگران از خشم و نفرت امت اسلام مصون نیستند و به تعبیر مقام معظم رهبری اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران امام خمینی(ره) در فرازی فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است». دیروز مصادف بود با روز جهانی قدس که بر اساس ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ملل مسلمان در این روز مجالی می‌یابند تا نفرت خود را از اشغالگری اعلام دارند و با نمایشی از همبستگی و وحدت جهان اسلام در مقابل زورگویان با صدای رسا می‌گویند در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده‌اند. مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران نیز دیروز با دهان روزه و در هوایی آفتابی، بارانی و ابری از شرق تا غرب استان در این راهپیمایی عظیم حضور یافتند تا هم با آرمان‌های بلند امام راحل تجدید عهد کرده با رهبری نیز تجدید بیعت کنند.
روز قدس در مازندران و به ویژه در مرکز استان همه آمده بودند از زن و مرد، پیر و جوان، نظامی و شهروند عادی، چپ و راست و گرایش‌های مختلف و حتی مخالف سیاسی تا یک بار دیگر آگاهی سیاسی، بلوغ مذهبی و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهند.
مدیران ارشد استان، مسئوولان، روحانیت، اجتماعات و هیئت‌های مذهبی نیز دوشادوش مردم آمده بودند و در کنار شهروندان تصویری به یادماندنی از روز قدس سال ۹۶ به ثبت رساندند و یک بار دیگر به اشغالگران نشان دادند فلسطین، زخم کهنه  جهان اسلام هرگز فراموش نمی‌شود و اشغالگران از خشم و نفرت امت اسلام مصون نیستند و به تعبیر مقام معظم رهبری اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.
ما ضمن اعلان همراهی با مردم و ضمن اعلان بیعت با آرمان مقدس آزادی قدس از حضور توام با شعور و آگاهی مردم شریف مازندران قدردانی می کنیم و امیدواریم این نسل همان نسلی باشد که همانند  پیاده روی اربعین به سمت کربلا ،اربعین سال آینده  به سمت مسجد الاقصی و قدس بروند. ان شاء الله
زخم کهنه‌ای که هرگز فراموش نمی‌شود


captcha