شرکت 613 مهریزی در«جشنواره کتابخوانی رضوی»
کد خبر: 3613002
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

شرکت 613 مهریزی در«جشنواره کتابخوانی رضوی»

گروه معارف: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز گفت: تاکنون 613 نفر از شهروندان مهریزی در هفتمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سعید قریشی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز اظهار کرد: تاکنون 613 نفر از شهروندان مهریزی در هفتمین جشنواره «کتابخوانی رضوی» شرکت کرده‌اند.
وی افزود: این تعداد از شهروندان مهریزی تا پایان خردادماه به صورت آنلاین یا مکتوب، در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.
قریشی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان مهریز از جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: 452 نفر به در بخش مکتوب فردی، 85 نفر نیز در بخش خانوادگی مکتوب و 76 نفر نیز در بخش آنلاین جشنواره شرکت داشته‌اند.
وی افزود: از این تعداد 149 نفر در بخش ویژه کودکان و 62 نفر نیز در بخش نوجوانان شرکت داشته‌اند و بقیه شرکت کنندگان نیز از مخاطبان بزرگسال بوده‌اند.
قریشی با اشاره به مهلت شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پایان روز دهم تیرماه 96 با مراجعه به همه کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و تهیه منابع و پاسخنامه سئوالات مسابقه در بخش مکتوب جشنواره و یا تا بیستم تیر با مراجعه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به آدرس www.yazdpl.ir در بخش‌های آنلاین جشنواره شرکت کنند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز همچنین از جذب 15میلیون ریال کمک خیری به منظور تهیه جوایز جشنواره در این شهرستان خبر داد.
یادآور می شود آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایام دهه مبارک کرامت و سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع) با معرفی نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.
منبع: اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز
captcha