تبیین راهکارهای قرآنی برخورد با همسران و فرزندان خطاکار در حرم رضوی
کد خبر: 3613043
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

تبیین راهکارهای قرآنی برخورد با همسران و فرزندان خطاکار در حرم رضوی

گروه اجتماعی: راهکارهای قرآنی برخورد با همسران و فرزندان خطاکار ویژه بانوان در رواق حضرت معصومه(س) حرم مطهر رضوی تبیین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با هفته اول از ماه شوال مراسم سخنرانی در دو نوبت ویژه بانوان در رواق حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
تربیت فرزندان با نگاه قرآنی، نعمت و قدرت زبان و گناهان آن و حل مسائل زندگی با آموزه‌های دینی از موضوعات سخنرانی ویژه بانوان در رواق حضرت معصومه(س) ساعت 11:30 است.
همچنین بعد از نماز ظهر و عصر سلسله جلسات سخنرانی با موضوعات حفظ نورانیت ماه رمضان، راهکارهای قرآنی برخورد با همسران و فرزندان خطاکار، احسان والدین، ماهواره و اثرات آن بر زندگی فردی و اجتماعی ویژه بانوان در این رواق برای زائران تدارک دیده شده است.
بنابراین گزارش، احکام مرتبط با امر به معروف و نهی ازمنکر، مال پیدا شده و رد مظالم، در نوبت صبح برای بانوان مطرح می‌شود.
برگزاری حلقه‌های معرفت در رواق حضرت معصومه(س) با محوریت اعتقادی، اخلاقی ـ تربیتی و مهدویت با حضور اساتید و کارشناسان مرتبط در دو نوبت صبح از ساعت 9:45 تا 11 و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ ویژه بانوان تدارک دیده شده است.
علاوه براین به‌ منظور آگاه‌سازی و ارتقاء سطح بصیرت زائران سلسله جلسات سخنرانی با موضوعات حفظ دستاوردهای ماه رمضان، تربیت فرزندان در قرآن، فرهنگ‌سازی کراهت طلاق و شرایط محرمیت فرزندخوانده همزمان با اولین هفته تیرماه ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، تحکیم بنیان خانواده بر پایه الگوی ایرانی و اسلامی، روش‌های حمایتی و تشویقی مناسب برای تکریم سالمندان در خانواده و ناسازگاری سبک زندگی رایج با بندگی از دیگر موضوعات سخنرانی است که ساعت 19 در این رواق پیش‌بینی شده است.
captcha