برگزاری كلاس‌های آموزش بازیگری تئاتر در محمودآباد
کد خبر: 3613051
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۶

برگزاری كلاس‌های آموزش بازیگری تئاتر در محمودآباد

گروه فرهنگی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، از برگزاری كلاس آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر در تابستان امسال در محمودآباد خبر داد.

قدرت‌اله یوسفی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت، «گروه تئاتر همرهان» شهرستان محمود آباد با همکاری اداره فرهنگ این شهرستان آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر ویژه کودک، نوجوان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

وی افزود: این دوره آموزشی از 16 تیرماه آغاز به کار کرده و علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند از اول تیر ماه الی 15 تیر ماه جهت ثبت نام در این دوره آموزشی به واحد هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یوسفی تصریح کرد: علاقه‎‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره همراه 09113257203 با سرپرست گروه تئاتر همرهان محمود آباد تماس حاصل کرده و از اطلاعات کافی جهت حضور در این دوره آموزشی، بهره مند شوند.
وی با اشاره به این مطلب که در این دوره حمیدرضا گل محمدی از کارشناسان تئاتر، گروه همرهان به آموزش بازیگری خواهد پرداخت، ادامه داد: گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد تنها گروه تئاتر مستقر این شهرستان است که سالانه با تولید 4 الی 5 اثر و برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر  این شهرستان  حضور فعالی در عرصه تئاتر این شهرستان دارد.
captcha