اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآن دانشجویان وزارت علوم
کد خبر: 3613107
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره قرآن دانشجویان وزارت علوم

گروه مسابقات: اسامی راه یافتگان به مرحله کشوری سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در بخش معارفی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اسامی برگزیدگان مرحله منطقه‌ای و افرادی که به مرحله کشوری بخش معارفی سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم راه یافته‌اند، اعلام شد.
بر همین اساس در بخش معارفی شرکت‌کنندگان در رشته‌های آشنایی با احادیث، آشنایی با سیره معصومین(ع)، پرسمان معارفی، احکام، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با تفسیر و ترجمه، صحیفه سجادیه و مفاهیم نهج البلاغه در مراحل مقدماتی و منطقه‌ای به رقابت پرداختند که در نهایت 148 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
بر همین اساس در رشته آشنایی با احادیث 24 نفر، در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) 17 نفر، در رشته پرسمان معارفی 13 نفر، در رشته احکام 22 نفر، در رشته حفظ موضوعی قرآن 24 نفر، در رشته آشنایی با تفسیر و ترجمه قرآن کریم 13 نفر، در رشته صحیفه سجادیه 19 نفر و در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه نیز 16 نفر به مرحله کشوری راه یافته‌اند.
آزمون این مرحله نیز قبل از آغاز مرحله کشوری بخش شفاهی سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم برگزار و نفرات برتر علاوه بر تجلیل در اختتامیه این جشنواره به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه خواهند یافت.
مرحله کشوری بخش شفاهی سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم نیمه دوم شهریورماه و به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور بیش از 400 دانشجو برگزار می‌شود.
برای مشاهده اسامی راه‌یافتگان بخش معارفی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم اینجا کیک شود.
captcha