مراسم قرعه کشی جزءخوانی خمین برگزار شد
کد خبر: 3613112
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

مراسم قرعه کشی جزءخوانی خمین برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: قرعه کشی آئین جزءخوانی مصلی خمین که مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) متولی آن بود برگزار شد، به گفته مدیر این مؤسسه یک‌هزار و 170 نفر در طول ماه رمضان در آئین جزءخوانی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، مراسم قرعه کشی  بین شرکت کنندگان در مراسم جزءخوانی مصلای امام خمینی(ره) خمین شنبه سوم تیرماه برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل میرصادقی، مدیر موسسه قرآنی امام رضا(ع) و متولی مراسم جزء خوانی مصلی به خبرنگار ایکنا گفت: یک‌هزار و 170 نفر در جزء خوانی امسال شرکت کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد 273 نفر مرد و 906 نفر بانوان بودند که هر روز عصر در مصلای امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و از روزهای اول ماه رمضان و شروع مراسم جزء خوانی استقبال بسیار خوبی از مراسم شد و هر روز نیز بر تعداد شرکت کنندگان افزوده شد.
حجت‌السلام میرصادقی افزود: در قرعه کشی امسال که در روزهای آخر ماه مبارک رمضان انجام شد از بین کسانی که بیشترین حضور در جزء خوانی داشتند تعداد 20خانم و 15 مرد سفر مشهد مقدس و پنج خانم و پنج آقا قلم قرآنی برنده شدند.
مدیر مؤسسه قرآنی آفتاب هشتم امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: هدایای برندگان در قرعه کشی در دهه کرامت طی مراسمی باشکوه اهدا می‌شود.
captcha