افشای تکفیری‌ها در «سگ‌های زرد»
کد خبر: 3613268
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

افشای تکفیری‌ها در «سگ‌های زرد»

گروه هنر: «سگ‌های زرد» به کارگردان احمد کاوری عنوان فیلمی سینمایی است که در آن چهره کریه تکفیری‌ها افشا می‌شود.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره فیلم سینمایی «سگ‌های زرد» چنین اطلاع‌رسانی کرد: اواخر تیرماه فیلم سینمایی «سگ‌های زرد» را در سیستان و بلوچستان جلوی دوربین خواهیم برد. هم‌اکنون نیز عوامل این کار در حال ساخت دکور در مکان‌های مختلف هستند. تهران، بلوچستان، کیش و پاکستان از جمله جاهایی است که در آنجا فیلم‌برداری انجام خواهد شد.

وی افزود: این فیلم با محوریت تکفیری‌ها و جریان‌های تروریستی ساخته خواهد شد. درباره چرایی ساخت این کار هم باید بگویم ضروریست که سینما در این حوزه (مبارزه با تکفیری‌ها) حضوری چشمگیر داشته باشد تا به‌نوعی تحریفات آنها از اسلام پاسخ داده شود.

اصغری ادامه داد: احمد کاوری کارگردان کار را بر عهده خواهد داشت و من نیز به عنوان تهیه‌کننده در فیلم حضور خواهم داشت. درباره بازیگران این فیلم هم باید بگویم که اکثر بازیگران این کار که به‌زودی نام‌شان رسانه‌ای خواهد شد، قرارداد امضا کرده‌اند، هرچند شاید چند جابجایی در میان بازیگران داشته باشیم.

این تهیه‌کننده در پایان خبر خود آورده است: این فیلم سینمایی با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای دفاع مقدس ساخته خواهد شد.
captcha