ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما به مناسبت عید فطر
کد خبر: 3613366
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن سیما به مناسبت عید فطر

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر شبکه قرآن و معارف سیما در روز دوشنبه پنجم تیرماه، برنامه‌های متعددی را تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌های را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.
نماز و خطبه‌های عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۵ تیرماه به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
ویژه برنامه برنامه زنده «نگاه خورشید» دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ تا اذان ظهر از شهر مقدس مشهد روی آنتن می‌رود، همچنین برنامه «ماه نشان» یکشنبه و دوشنبه شب ویژه  عید فطر از ساعت ۲۳ پخش می‌شود و گروه تواشیح محمد رسول الله(ص) به اجرای برنامه می‌پردازند.
سخنرانی حجت الاسلام رفیعی ساعت ۲۱:۱۵ در شب عید فطر با موضوع دعای قنوت نماز عید فطر از دیگر برنامه‌های این شبکه است که تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.
مستند «مهر و ماه» از مجموعه تلویزیونی «حدیث سرو» با محوریت حضرت آیت الله جوادی آملی دوشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ پخش می‌شود، علاوه بر این مستند زندگی حامد علی زاده و گزارشی از پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی و چگونگی انتخاب این قاری ایرانی برای اعزام به این دوره از مسابقات در مستند «از دیار نور تا اوج دور» روایت می‌شود. این مستند دوشنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۹ پخش می‌شود.
captcha