عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی همدان
کد خبر: 3613387
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

عضویت رایگان به مناسبت عید فطر در کتابخانه مرکزی همدان

گروه فرهنگی: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد: به مناسبت عید فطر عضویت کتابخانه مرکزی واقع در مصلای بزرگ همدان رایگان است.

به گزارش از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان،به نقل از روابط عمومی کتابخانه ‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌ مرکزی همدان در روز عید فطر خبر داد و اظهار کرد: از آن جا که امسال نیز شاهد حضور جمعیت پرشور نمازگزاران در مصلای همدان برای اقامه نماز عید فطر خواهیم بود،عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی همدان خواهیم داشت.

وی با اشاره به در نظر گرفتن برنامه‌هایی ‌در روز عید فطر برای مراجعه‌کنندگان، خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه ما عضویت رایگان در کتابخانه‌ مرکزی همدان خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تاکید به اینکه افراد می‌توانند در روز عید فطر با مراجعه به غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مستقر در مصلی، مقابل کتابخانه مرکزی فرم ثبت نام را دریافت کنند، افزود: پس از انجام این مرحله آنها می‌توانند شنبه 10 تیرماه با مراجعه به کتابخانه مرکزی و ارائه یک قطعه عکس و همراه داشتن کارت شناسائی، عضویت خود را تکمیل کنند.

زارعی گفت: علاوه بر عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های عمومی استان افراد می‌توانند با تهیه کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی از غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در روز عید فطر در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز شرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به امکان شرکت افراد بزرگسال و کودکان در این جشنواره، افزود: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به شیوه مکتوب تا 10 تیرماه و به شیوه آنلاین تا 20 تیرماه تمدید شده و این فرصتی است که افراد بخواهند در مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه «در روز عید فطر کتاب‌های بخش کودک این جشنواره با تخفیف 35 درصد در غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان » به فروش خواهد رسید، تصریح کرد: کتاب‌ها و برگه‌های نقاشی در غرفه موجود تحویل علاقمندان خواهد شد.

زارعی از شرکت 5 هزار نفری افراد در جشنواره کتابخوانی رضوی طی سال گذشته در همدان خبر داد و افزود: امسال امیدواریم طبق پیش‌بینی 10 هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، با بیان اینکه «میزان شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی از استان نشان از استقبال مردم از این جشنواره و موفقیت به دست آمده دارد»، گفت: سال گذشته در روز عید فطر با اجرای برنامه عضویت رایگان در کتابخانه بیش از 400 نفر عضو شدند که امسال نیز امیدواریم بیش از این میزان شاهد عضویت در کتابخانه مرکزی و به تبع کتابخانه‌های عمومی استان باشیم.

captcha