مراسم قرعه کشی جزءخوانی بیت امام خمینی(ره) برگزار شد
کد خبر: 3613417
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

مراسم قرعه کشی جزءخوانی بیت امام خمینی(ره) برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم قرعه کشی آئین جزءخوانی بیت تاریخی امام راحل در خمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مراسم قرعه کشی جزء خوانی ویژه بانوان، امروز چهارم تیرماه همزمان با آخرین روز از ماه مبارک رمضان در بیت تاریخی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دعای وداع توسط یکی از بانوان قرائت شد، سپس از خردسالان و نوجوانان شرکت کننده در جزء خوانی با اهدای جوایز تقدیر شد.
مراسم قرعه کشی جزءخوانی بیت امام خمینی(ره) برگزار شد
در ادامه، مراسم قرعه کشی با حضور حجت‌الاسلام علیرضا مرودشتی، مدیر بیت امام راحل برگزار و 15 نفر از شرکت کنندگانی که بیشترین حضور را در جلسات جزء خوانی بیت داشتند به قید قرعه برای سفر به مشهد مقدس انتخاب شدند. 
مراسم قرعه کشی جزءخوانی بیت امام خمینی(ره) برگزار شد
همچنین به منظور تقدیر از10 بانوی قاری که در جلسات تلاوت کردند و تعدادی از عوامل اجرایی، آنها نیز به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
اعظم خیری، متولی برگزاری جلسات جزءخوانی در بیت اما (ره) در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایکنا گفت: 96 نفر از بانوان شهرستان خمین در این جلسات در ماه مبارک رمضان شرکت کردند.
خیری افزود: باوجود اینکه سال اول برگزاری این محفل بود استقبال بانوان رضایت بخش بوده است و انتظار می‌رود این جلسات با حضور گسترده‌تری در سال‌های آینده استمرار پیدا کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mehri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۲
0
0
با سلام و قبولي طاعات و عبادات دوستان عزيز وتشكر از زحمات ستودني خبرنگار محترمه و استاد بزرگوار خانم خيري عزيز، ان شاءالله كه در ماه هاي آينده همچنان شاهد برگزاري اين جلسات پرفيض و نوراني باشيم
پيشاپيش فرا رسيدن عيد سعيد فطر را تبريك عرض مي نمايم
captcha