قدیمی‌ترین، کوچکترین و پرافتخارترین شاگردان «حسن رضائیان» + صوت و عکس
کد خبر: 3613489
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
همه حاضر بودند؛

قدیمی‌ترین، کوچکترین و پرافتخارترین شاگردان «حسن رضائیان» + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: اختتامیه جلسات قرآن حسن رضائیان، قاری بین المللی، در ماه مبارک رمضان، در مسجد حضرت علی بن ابی طالب(ع) با حضور قاسم رضیعی، قاری بین المللی و قرآن آموزان از سنین مختلف، در شب عید فطر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) اختتامیه جلسات قرآن حسن رضائیان، قاری بین المللی، در ماه مبارک رمضان، شب گذشته چهارم تیرم ماه از ساعت 22:30 الی 1 بامداد  در مسجد حضرت علی بن ابی طالب(ع) واقع در خیابان سهروردی، پشت پمپ بنزین، خیابان خشنودی، با حضور قاسم رضیعی، قاری بین المللی و قرآن آموزان از سنین مختلف، برگزار شد.

نشود/// قدیمی ترین، کوچکترین و پرافتخارترین شاگردان «حسن رضائیان»+صوت و عکس

این جلسه که قدمتی ۴۵ ساله دارد، از همان ابتدای تاسیس در ماه مبارک رمضان 30 شب مراسم جزءخوانی برپا کرده است. در جلسه شب گذشته، از قدیمی ترین شاگرد تا کوچکترین شاگرد و همچنین پرافتخارترین شاگرد حسن رضائیان در جلسه حاضر بودند.

چه آن زمان که احمد شورشی، قدیمی ترین شاگرد که 40 سال محضر رضائیان تلمذ کرده است، سوره اعلی و شمس را تلاوت کرد و رضائیان با لبخند به جوانان گفت که دود از کنده بلند می‌شود و چه آن زمانی که قاسم رضیعی، پرافتخارترین شاگرد، آیاتی از سوره فرقان و کوثر را تلاوت کرد و همچنین زمانی که حسین حاجی محمدیان، کوچکترین شاگرد این پیشکسوت قرآنی، به ارائه محفوظاتش از قرآن کریم پرداخت، صلابت و ابراز خرسندی از تربیت چنین شاگردانی در چهره حسن رضائیان دیده می‌‍شد.

نشود/// قدیمی ترین، کوچکترین و پرافتخارترین شاگردان «حسن رضائیان»+صوت و عکس

 این جلسه با سابقه قرآنی، برای تداوم جریان قرآن آموزی، به تاسیس موسسه قرآنی بنام «ریحانه مطهر» به مدیریت حسن رضائیان اقدام کرده است. حسن رضائیان درباره دوره های این موسسه گفت: الحمدلله سه دوره مشتمل بر کلاس های روخوانی، روانخوانی و تجوید برگزار شده است؛ این قاری بین المللی با اشاره به اینکه این موسسه قرآنی، تنها موسسه ایست که شهریه دریافت نمی‌کند و رایگان است، تصریح کرد: متاسفانه مشکل مکان داریم و این دو دوره را در سرای محله شهرداری برگزار کردیم. با اینکه رایگان آموزش می‌دهیم، ارگان ها حمایتی انجام نمی‌دهند.

در ادامه تلاوت حسن رضائیان و قاسم رضیعی ارائه می‌شود.

حسن رضائیان

کد
دریافت

قاسم رضیعی
کد
دریافت
captcha