هشدار مفتی جعفری لبنان نسبت به حوادث منطقه در خطبه‌های عید فطر
کد خبر: 3613522
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

هشدار مفتی جعفری لبنان نسبت به حوادث منطقه در خطبه‌های عید فطر

گروه بین‌الملل: «شیخ احمد قبلان»، مفتی جعفری لبنان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، ضمن انتقاد از سران برخی کشورها در حمایت از تروریسم، گفت: حوادث منطقه قلب رسول الله(ص) را جریحه‌دار می‌کند، بنابراین از ما می‌خواهد نسبت به خطرات این حوادث و پیامدهای آن به کسانی که می‌شنوند، هشدار دهیم.

هشدار مفتی جعفری لبنان نسبت به حوادث منطقه در خطبه‌های عید فطر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «شفقنا»، شیخ عبدالامیر قبلان، در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مسجد «امام حسین(ع)» محله «برج البراجنه» بیروت گفت: این کدامین اسلام است؟ آیا رسول الله(ص) درباره فتنه هشدار ندادند و ما را از کشتار، تفرقه وجنگ‌هایی که کشورهای ما را نابود و فرزندانمان را آواره می‌کند، هشدار ندادند. صاحبان خرد، تدبیر و حکمت کجایند؟ آیا در امت اسلامی کسی نیست که به گفت‌وگو دعوت کنند؟
وی خطاب به کشورهای حامی تروریسم گفت: این همان تروریسم است که به خود شما بازگشته و نقش شما را هدف قرار می‌دهد. آیا حتی پس از ویرانی عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورها راهی به سوی توبه نصوح وجود دارد که به سمت مسیر وحدت و مسیری گام بردارید که نشانگر اسلام واقعی باشد؛ اسلامی که با اموالتان آن را تحریف کردید و به گروه‌های تروریستی تبدیلش کردید.
captcha