ریشه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، عمل معنوی صحیح است
کد خبر: 3613540
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
كوشكی:

ریشه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، عمل معنوی صحیح است

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینكه غفلت از بعد معنوی موجب فروریختن می‌شود، گفت: ریشه قدرت، قوت و اقتدار ما نیز عمل معنوی صحیح است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، سعید کوشکی جهرمی، معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس در جمع کارکنان نواحی بسیج دانشجویی و سپاه عشایر این استان گفت: ماه مبارک رمضان قله برافراشته‌ای از فضیلت‌ها را در انسان زنده می‌کند.

وی با اشاره به اصطلاح بار مبنا در نیروهای مسلح افزود: ماه مبارک رمضان بار مبنایی برای استمرار حرکت معنوی، الهی و انقلابی در طول سال است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه آمادگی روحی و معنوی به انسان قدرت و قوت می‌دهد، اضافه کرد: برای دفاع از ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی آمادگی روحی و معنوی لازم است.

کوشکی جهرمی با تصریح اینکه برای جریان‌سازی و زمینه‌سازی ظهور، عبادت خداوند متعال و معنویت لازم است، ادامه داد: غفلت از بعد معنوی موجب فروریختن می‌شود و ریشه قدرت، قوت و اقتدار ما نیز عمل معنوی صحیح است.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی معنویت رزمندگان ما، آن‌ها را از دشمن متمایز و سفره معنوی جنگ، ملت ایران را در مقابل دشمن پیروز کرد و موجب شد که دفاع مقدس ارزشمند باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: اعتلای معنوی نظام جمهوری اسلامی موجب شده است که ملت ایران در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی کنند.

کوشکی جهرمی با تأکید بر ارتباط با قرآن، اهل بیت(ع) و توجه به معنای آیات قرآن گفت: نیروهای مسلح باید تربیت شده‌ترین افراد در محضر قرآن و تعالیم اسلامی باشند.

وی با بیان اینکه دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و کارش دشمنی است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل الهی مستقر بوده و استمرار دارد.

رئیس شورای تربیت و تعالی سپاه فجر استان فارس با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: ما به عنوان حافظان انقلاب نباید در حاشیه‌سازی‌ها درگیر شویم چراکه سپاه سرباز نظام، ولایت و مردم است.

کوشکی جهرمی با تأکید بر همراهی با امام و رهبری معظم بیان کرد: دشمن می‌خواهد در کشور ایجاد ناامنی کند و ثبات امنیت را از بین ببرد از این رو باید محکم، مقاوم و با چشمانی باز آماده خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

captcha