اعلام برنامه‌های خانه قرآن تسنیم شهرکرد در تابستان سال جاری
کد خبر: 3613589
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
سبزیان خبر داد:

اعلام برنامه‌های خانه قرآن تسنیم شهرکرد در تابستان سال جاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر خانه قرآن تسنیم شهرکرد از اعلام برنامه‌های قرآنی این خانه قرآن در تابستان خبر داد.

 ناهید سبزیان، مدیر خانه قرآن تسنیم شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: برگزاری کلاس‌های تدبر برای خواهران، روخوانی سطح 1 بزرگ‌سالان، حفظ و روخوانی برای نوجوانان، از شاخص‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده این خانه قرآن برای تابستان سال جاری است.
وی بابیان اینکه جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هرروز ساعت 8 صبح در این موسسه برگزار می‌شد اظهار کرد: هدف از تشکیل این خانه قرآن ترویج و آشنایی مردم و به‌خصوص کودکان با قرآن است.
سبزیان با اشاره به اینکه کلاس حفظ قرآن برای کودکان 4 تا 6 ساله مدتی است در این خانه قرآن برگزار می‌شود افزود: در این کلاس‌ها کتاب‌های حفظی که مخصوص کودکان است و از طرف سازمان تبلیغات معرفی‌شده تدریس می‌شود.
مدیر خانه قرآن تسنیم شهرکرد برگزاری کلاس‌های حفظ برای بزرگ‌سالان، تجوید و صوت و لحن برای خواهران از دیگر برنامه‌های تابستان این خانه قرآن دانست و خاطرنشان کرد: کلاس‌های مخصوص کودکان سه روز در هفته و بقیه مقطع دو روز در هفته برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشترمی توانند همه‌روزه صبح ه از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 به مکان این خانه قرآن واقع در شهرکرد، پایین‌تر از ترمینال سامان، خیابان بلال، نبش کوچه 4 مراجعه کنند.

captcha