راه‌یابی بیش از صد نفر از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری
کد خبر: 3613590
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
امیدی خبر داد:

راه‌یابی بیش از صد نفر از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری

گروه فرهنگی:، مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲۱ دانش‌آموز و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز امیدی، مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۲۵۰ دانش‌آموز و فرهنگی برگزیده مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان، ۱۲۱ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی افزود: از این تعداد ۱۲ دانش‌آموز دختر و پسر استان در رشته‌های انفرادی هنر‌های دستی و تجسمی، ۴۹ دانش‌آموز در بخش گروهی در رشته‌های سرود محلی و نمایش صحنه‌ای و ۶۰ نفر از فرهنگیان نیز در بخش کرال فرهنگیان این مسابقات شرکت می‌کنند.
گفتنی است: مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری ۱۹ تیر تا ۱۱ مردادماه امسال در استان‌های تهران و خراسان رضوی برگزار می‌شود.
مرحله استانی این مسابقات با شرکت سه هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف در ۵ شاخه هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای ادبی و رسانه و فضای مجازی با ۶۷ زیرشاخه برگزار شد.

captcha