اجرای دوره آمادگی اعزام به مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی در اراک
کد خبر: 3613777
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹

اجرای دوره آمادگی اعزام به مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان مرکزی از برگزاری کلاس‌های آمادگی حضور در مسابقات کشوری در بخش پژوهشی دانش‌آموزان خبر داد.

سید محمد سجادی، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: کلاس آمادگی حضور در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش در بخش پژوهشی با حضور برگزیدگان مرحله استانی، چهارشنبه 7 تیرماه، در دارالقرآن عباسیان آغاز شد.
وی در ادامه گفت: در این کلاس 24 نفر پسر که توانستند رتبه‌های برتر در بخش تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و آشنایی نماز در مرحله استانی را کسب کنند، حضور پیدا کردند و  قرار است از این تعداد 15 نفر به مرحله کشوری اعزام شوند.
سجادی تصریح کرد: این کلاس‌ها امروز، پنجشنبه 8 تیرماه نیز ادامه دارد و شرکت کنندگان پس از ارزیابی نهایی به مرحله کشوری در استان اردبیل که از 20 تا 23 مردادماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه نتیجه نهایی نفرات برگزیده دوشنبه 12 تیرماه اعلام خواهد شد، گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان شرکت کننده علاوه بر بکارگیری اساتید برجسته استانی از اساتید مطرح کشوری استفاده شده و سعی شده است که کلاس‌های آمادگی یک ماه قبل از برگزاری مسابقات برگزار شود.
کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان مرکزی در پایان بیان کرد: اساتیدی چون جواد مختاری در بخش صحت و قرائت صحیح نماز، محمد نصرتی در بخش صحیفه سجادیه، صدرالحفاظ از اساتید برجسته کشوری در نهج‌البلاغه و دکتر قربانعلی در بخش انشای نماز با دانش‌آموزان کار می‌کنند و در پایان دوره نفرات برتر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.
captcha