گزارش اجمالی از فعالیت‌های رمضان‌المبارک اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد
کد خبر: 3613793
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

گزارش اجمالی از فعالیت‌های رمضان‌المبارک اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی اجمالی از فعالیت‌ها و عملکرد ماه مبارک رمضان اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برنامه‌های رمضان‌المبارک امسال این اتحادیه در سطح استان، اظهار کرد: بیش از 50 مراسم جزءخوانی قرآن با همکاری سازمان تبلیغات و اتحادیه استان برگزار شد.
وی ادامه داد: همچنین برپایی مسابقه مفاهیم قرآنی، طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ و مفاهیم کاربردی سوره‌های مبارکه ملک و واقعه، طرح تفسیری بینات 20 (تفسیر سوره مبارکه حجر) از دیگر برنامه‌های این ماه بود که با استقبال علاقه‌مندان روبرو بود.
شایق اظهار کرد: همچنین می‌توان به برپایی مراسم و محافل قرآن، سلسله مباحث تفسیری قرآن در زندگی، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور قاریان استان در برنامه‌های صداوسیمای مرکزی یزد و برپایی دوره‌های آموزشی حفظ قرآن اشاره کرد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد عنوان کرد: دوره‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآنی، دوره‌های آموزشی مفاهیم قرآن و جذب هزینه چاپ پنج هزار قرآن و اهدا به جلسات دائمی قرآن به‌ویژه در مناطق محروم از دیگر ویژه‌برنامه‌هایی است که در ماه رمضان در سطح استان یزد برگزار شد.
captcha