برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در خرم‌آباد
کد خبر: 3613799
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در خرم‌آباد

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش امروز، هفتم تیرماه در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش امروز چهارشنبه، هفتم تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم خرم‌آباد و جمعی‌از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی لرستان در محل حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم، محمد جعفر بدری، رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان این‌که مکتب تاریخ انقلاب اسلامی همواره از دو جریان نفاق و تحجر آسیب دیده است، افزود: امروز داعش ادامه راه جریان نفاقی است که اوایل انقلاب اسلامی دست به گریبان آن بود؛ این جریان به هر وسیله‌ای برای کسب قدرت و تامین منافع شخصی متوسل می‌شود.
وی با بیان این‌که ایران قربانی تروریسم است، افزود: عده‌ای از مقامات کشور تقدیم انقلاب شده‌اند و جای تعجب دارد که غرب چگونه درباره این کشور این‌گونه قضاوت می‌کند.
رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: مواضع اصولی کشور حمایت از گروه‌هایی است که با هدف خدمت به مردم در حال مبارزه هستند.
بدری بیان کرد: آمریکا در سوریه دست به خشونت می‌زند و اعلام می‌کند جریان معتدل بوده و در حمایت از مردم اقدام می‌کند این در حالی‌است که جریان معتدل را در بحرین شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: دنیای غرب و قدرت‌های بزرگ معنای دوگانه‌ای از تروریست ارایه می‌کنند چراکه این گروهک‌ها در تهران عده‌ای از مردم عادی و بی‌گناه را مورد هدف قرار داده‌اند.
رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: تاریخ زندگی شهید بهشتی باید برای ما سرمشق باشد و با مطالعه کتاب‌های این شهید بزرگ می‌توان به عظمت و بزرگی این شخصیت انقلابی پی ببریم.
وی اظهارکرد: حقوق‌های نجومی و سوءاستفاده از موقعیت پسندیده نیست و باید با آن برخورد کرد چراکه این کشور با خون شهدا بنا نهاده شده است.
captcha