پیروزی مؤمنان وعده قطعی پروردگار است
کد خبر: 3613823
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

پیروزی مؤمنان وعده قطعی پروردگار است

گروه فرهنگی: رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: پیروزی در نهایت متعلق به مومنان است و قرآن در آیات متعدد به مومنانی که دین خدا را یاری می‌کنند وعده قطعی پیروزی داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی شریعت‌تبار رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی  عصر گذشته 7 تیرماه در مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر در آستان مقدس شهدای باقریه (ع) بیرجند گفت: پیروزی در نهایت متعلق به مومنان است و قرآن در آیات متعدد به مومنانی که دین خدا را یاری می‌کنند وعده قطعی پیروزی داده است.

شریعتی‌تبار اظهار کرد: حادثه جانگداز هفتم تیر ماه سال 1360 نه تنها تزلزلی در انقلاب و ملت ما ایجاد نکرد بلکه گام‌های ملت را استوارتر و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.
وی بیان کرد: پیامبر(ص) در روایتی می‌فرماید اگر در مسیر قرآن و اهل بیت(ع) گام بردارید هرگز دچار ضلالت و ذلت نمی‌شوید.
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: هر یک از حادثه‌های دهه 60 و ترورهای متعدد در آن سال می‌توانست به تنهایی نظام سیاسی قدرتمندی را در کشوری نابود کند اما ملت ما مقاومت و سلحشوری نشان داد.

شریعتی‌تبار افزود:متأسفانه امروز عده‌ای برای منافقان که در جنگ مسلحانه با نظام بودند و پس از دستگیری به کیفر عملشان می‌رسند اشک تمساح می‌ریزند و در این جهت مقام معظم رهبری فرمودند که دهه 60 دهه مظلوم است و مردم ما هم در این دهه مظلوم بود.
وی یادآور شد: چند سال قبل رهبر عزیز فرمودند اگر اسراییل دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم که این یک نمونه از اقتدار ماست و البته  اقتدار واقعی ما حتی موشک‌های دور برد و نقطه زن ما نیست بلکه حضور با صبر و بصیرت مردم در صحنه‌های انقلاب است.
در این مراسم گروه هایی از اقشار مختلف مردم بیرجند، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان حضور داستند.

 

captcha