طرح ملی رحله در دهاقان برگزار می‌شود
کد خبر: 3613874
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

طرح ملی رحله در دهاقان برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرمکتب القرآن دهاقان از اجرای طرح ملی رحله توسط مؤسسات قرآنی در این شهر خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سیدامیرحجازی، مدیرمکتب القرآن و نماینده اداره اوقاف دهاقان گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل تابستان و همزمان با تعطیلی مدارس موسسات قرآنی دهاقان ونمایندگی اداره اوقاف دهاقان با همکاری و مشارکت مؤسسه بیت الاحزان در نظر دارد طرح ملی رحله ملی را در این شهرستان اجرا کند.
وی ادامه داد: این طرح با هدف تربیت حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود و افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند در پایان حافظ 4 جزء قرآن کریم  می‌شوند و همچنین در پایان به افرادی که در این طرح شرکت کرده‌اند مدرک معتبر از اداره اوقاف اعطا می‌شود.
حجازی در ادامه گفت: در این طرح کلاس‌ها به صورت روزانه و منظم و اساتید مجرب قرآنی و با استفاده از روش‌های جدید حفظ به همراه خوابگاه و وعده غدایی و اردوهای تفریحی و سیاحتی برای شرکت کنندگان در این طرح برگزار می‌شود.
مدیرمکتب القرآن دهاقان در پایان گفت: همچنین این طرح به صورت شبانه روزی و ویژه آقایان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اینترنتی www.dehaghan-quran.ir مراجعه و یا کلمه رحله را به سامانه پیامکی 500020404030 ارسال کنند.

سیدامیرحجازی
captcha