شهادت بزرگان موجب استوار شدن نظام جمهوری اسلامی می شود
کد خبر: 3613965
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

شهادت بزرگان موجب استوار شدن نظام جمهوری اسلامی می شود

گروه سیاسی: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: نظام اسلامی ایران متکی به اشخاص نیست و با شهادت بزرگان نظام استوار تر از گذشته می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، توکل حیدری امروز 9 تیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه بیان کرد: با شهادت مسئولان دیگر پرچم ولایت و امامت را بدست می گیرد تا این پرچم به دست حضرت مهدی (عج) برسد.  

وی با اشاره به حوادث تروریستی تیر ماه گفت: این ایام را باید هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامید، زیرا آمریکا همیشه خود را حامی حقوق می نامد ولی در پشت پرده اقدامات تروریستی منطقه با برنامه ریزی این کشور انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: گروهک تروریستی منافقین وقتی از اقدامات غیر مسلحانه خود نتیجه ای نگرفت، با دست بردن به اسلحه، شروع به ترور مردم و مسئولان نمود.

وی  افزود: منافقین قصد داشتند با شهادت رساندن مسئولان، جمهوری اسلامی ایران را شکست دهند؛ فلذا اقدام به مجروح ساختن مقام معظم رهبری در بمب گزاری و همچنین شهادت رساندن شهید بهشتی کردند.

حیدری گفت: آمریکا و اسرائیل و سایر کشور های حامی تروریست، از شهادت نمایندگان مجلس و مسئولان خوشحال شدند در حالی که اکنون ادعای پوشالی حمایت از حقوق بشر را دارند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) افزود: آن چیزی که از خود شهید بهشتی مهم تر بود شخصیت و مظلومیت شهید بود؛ شهید بهشتی مظلوم زیست، مظلوم شهید شد و خوار چشم دشمنان گشت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال گذشته قوه قضائیه کشور، به 14 میلیون پرونده قضایی رسیدگی کرده است و مسئولان قضایی کشور با الگو برداری از شهید بهشتی جهت تسریع بخشی حل مشکلات مردم گام بردارند.


captcha