جایزه آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند + صوت
کد خبر: 3615961
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

جایزه آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند + صوت

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت مجلسی نفحات‌القرآن پس از تعطیلی چندهفته‌ای، با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی، علی قاسم‌آبادی، سعید پرویزی، مسعود سیاف‌زاده و سیدعباس حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در طول هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت  قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

ابتدا، این طرح با حضور قاریان ناشناس در مساجد همان منطقه کار خود را آغاز کرد و به‌تدریج با تبلیغات وسیعی که در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها صورت گرفت، فعالیت آنان در سطح شهر تهران گسترش یافت و آتش به اختیار به فعالیت وسیع خود ادامه می‌دهد.

هفتاد و نهمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، یکشنبه 11 تیرماه، همزمان با شب تخریب قبور ائمه بقیع(ع)، در مسجد رحمتیه واقع در خیابان پیروزی،، خیابان شکوفه با تلاوت مسعود سیاف‌زاده، قاری ممتاز کشورمان برگزار شد. این کرسی تلاوت، با حضور پیشکسوت قرآنی کشورمان، فریدون ضمیری همراه بود و در پایان طرح کرسی‌های تلاوت، مورد استقبال این پیشکسوت قرآنی قرار گرفت.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

هشتادمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، دوشنبه 12 تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، علی قاسم‌آبادی در مسجد فاطمیه واقع در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه و با حضور گرکانی‌های مقیم تهران برگزار و در پایان کرسی تلاوت، به کودکانی که فقط برای استماع کلام وحی، پای کرسی نشسته بودند، جوایزی اهدا گردید.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

قاسم‌آبادی در پایان این کرسی تلاوت، از خانواده‌ها، پدرها و مادرها، تقاضا کرد تا فرزندان خود را در اینگونه مراسم‌ها بیاورند و با جایزه آنان را تشویق کنند؛ چراکه این جایزه در ذهن‌شان ثبت می‌شود و خاطره خوشی از مجلس قرآن در ذهن‌شان می‌ماند.

همچنین، هشتاد و یکمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، سه‌شنبه 13 تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت سعید پرویزی قاری بین‌المللی کشور در مسجد امام حسین(ع) واقع در نعمت‌آباد، خیابان شهید رضایی برگزار شد.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری همراه بود، به تمام کودکان و نوجوانان مسجد، جوایزی اهدا شد و در پایان با نفر اول مسابقات بین‌المللی ایران در سال 96، عکسی به یادگار گرفته شد.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

هشتاد و دومین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، چهارشنبه 14 تیرماه با تلاوت سیدعباس حسینی، قاری ممتاز کشورمان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در اتوبان شهید نواب صفوی، خیابان کمیل، نبش خوش برگزار گردید. در پایان این کرسی تلاوت که با اجرای محمدباقر فغفوری برگزار شد، به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد جایزه اهدا گردید.

جایزه ای آتش به اختیارانه که در ذهن می‌ماند+صوت و عکس

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳ روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

 در ادامه تلاوت‌ها و گزارش تصویری این کرسی‌ها ارائه می‌گردد.

مسعود سیاف‌زاده

کد

دریافت

علی قاسم‌آبادی

کد

دریافت

سعید پرویزی

کد

دریافت

مطالب مرتبط
captcha