برگزاری کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3616730
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

برگزاری کرسی تلاوت شورای عالی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی تلاوت اذانگاهی تیرماه شورای عالی قرآن، در استان کرمانشاه و با تلاوت هوشنگ یاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، کرسی تلاوت اذانگاهی این ماه شورا در روز چهارشنبه، 21 تیرماه 96 در استان کرمانشاه برگزار می‌شود که هوشنگ یاری به تلاوت آيات 111 تا 127 سوره مباركه طه خواهد پرداخت.
این اقدام با همکاری شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و صداوسیمای مراکز استان‌ها انجام می‌شود. همچنین این برنامه از سال 93 آغاز شده و تاکنون محمدجواد پناهی(خراسان رضوی)، مسعود نیکدستی(اصفهان)، عباس هاشمی(بوشهر)، رضا محمدپور(اردبیل)، محمود لطفی‌نیا(گیلان)، قاسم مقدمی(خوزستان)، هوشنگ یاری(کرمانشاه)، وحید وکیلی(آذربایجان غربی)، شهید منا حسن دانش(یزد)، حامد ولی‌زاده(آذربایجان غربی)، سیدجواد حسینی(خراسان رضوی)، مسعود عنایتی‌مقدم(اصفهان) و ... در آن به تلاوت قرآن پرداخته‌اند و از جمله اهداف این کرسی‌ها، استفاده از قاریان خوش‌خوان و بااستعداد اقصی نقاط کشور است.
لازم به ذکر است، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین بصورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم بصورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۵
0
0
برپایی کرسی‌ها افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۹
0
0
شرکت قاریان در این مراسم می‌توانند به استعدادها و توانایی خود پی ببرند
captcha