ثبت نام بیش از ۴۰ واحد در مسابقات قرآنی معراج جهاددانشگاهی
کد خبر: 3617106
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

ثبت نام بیش از ۴۰ واحد در مسابقات قرآنی معراج جهاددانشگاهی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر سومین دوره ضیافت قرآنی معراج از ثبت نام بیش از ۴۰ واحد و سازمان وابسته به جهاددانشگاهی در این دوره از مسابقات خبر داد.

محمدرضا دهقانی فیروزآبادی، دبیر سومین دوره ضیافت قرآنی معراج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، اظهار کرد: با پایان مهلت ثبت نام، در این دوره از مسابقات بیش از ۴۰ واحد و سازمان وابسته به جهاددانشگاهی ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: واحد صنعتی اصفهان، هرمزگان، یزد، کرمان و مرکزی به ترتیب بیشترین تعداد ثبت کنندگان را داشته‌اند.
دهقانی افزود: بیشترین شرکت کننده در رشته حفظ، ترجمه و تفسیر سوره واقعه و سپس حفظ سوره یس و الرحمن به صورت مشترک در گروه خواهران و برادران بوده است. 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد گفت: آزمون الکترونیکی مسابقات حفظ یس و الرحمن ۲۷ و ۲۸ تیرماه و حفظ، ترجمه و تفسیر سوره واقعه نیز ۱ و ۲ مردادماه سال جاری برگزار می شود. 
وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند فایل تصویری را ارسال نمایند اظهار کرد: همچنین متسابقین در رشته خطابه تا ۲۷ تیرماه برای ارسال فایل فرصت دارند. 
دهقانی با اشاره به اینکه اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی تا سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد یادآور شد: مرحله نهایی مسابقات و تجلیل از برگزیدگان ۱ و ۲ شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد. 
captcha