باید برای رفاه طلاب چاره‌اندیشی کنیم
کد خبر: 3617436
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
حجت‌الاسلام عسگری:

باید برای رفاه طلاب چاره‌اندیشی کنیم

گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام با بیان اینکه باید برای رفاه طلاب چاره‌اندیشی کنیم، گفت: باید مسئله وقف حوزه های علمیه را برای مردم تبیین کنیم .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی عسگری، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام در جمع خیرین حوزه علمیه ایلام با تاکید بر اینکه وضعیت استان ایلام در بخش وقف و موقوفه وضعیت مطلوبی نیست، اظهار کرد: مردم این استان یک دست شیعه هستند ولی متاسفانه از نظر بضاعت مالی بعضا متحمل فشارهای زندگی هستند و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند
وی با اشاره به اینکه وضعیت وقف در ایلام با سایر استان های کشور کاملا متفاوت است،  افزود: با در نظر داشتن این شرایط روحانیون باید به داد حوزه های علمیه برسند .
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر که مسولیت داریم باید برای سایر طلاب و رفاهیات این عزیزان چاره اندیشی کنیم .
عسگری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت خیرین برای کمک به حوزه های علمیه کمک بگیریم، عنوان کرد: ما باید مسئله وقف حوزه های علمیه را برای مردم تبیین کنیم .
وی به اخذ مجوز سطح 3 برای حوزه علمیه خواهران ایلام اشاره و تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای اخذ این مجوز بکار خواهیم بست .
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ایلام با اشاره به اینکه وضعیت حوزه‌های علمیه ایلام از نظر سخت‌افزاری مشکلات خاص خود را دارد، یادآور شد: توجه به وقف و  موقافات عامل سلامت و سعادت ماست.
captcha