تقویت باورهای دینی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است
کد خبر: 3618040
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

تقویت باورهای دینی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار ائمه جماعات چرام، گفت: تقویت باورهای دینی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 20 تیرماه در دیدار با روحانیون چرام با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد باید بر فعالیت‌های فرهنگی مساجد و جوانان نظارت داشته باشند، اظهار کرد: روحانیون در تبیین ارزش‌های دینی و معنوی نقش مهمی دارند و برای مقابله با ناهنجارهای اجتماعی باید از این ابزار دینی و معنوی استفاده کرد.
وی در ادامه با رضایت‌مندی از انجام کارهای فرهنگی انجام شده در سطح شهرستان، افزود: به حول و قوه الهی تمام تلاش خود را در راستای ارتقای جایگاه فرهنگی و رفع فقر فرهنگی و دینی منطقه به کمک روحانیان و ائمه جماعات به کار خواهیم بست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بسترسازی برای تقویت باورهای دینی درجامعه و همچنین جلوگیری از نفوذ عقاید و اندیشه‌های التقاطی وموهوم و منتسب به اسلام وظیفه‌ای همگانی است که در اولویت برنامه‌های فرهنگی باید قرار گیرد.
حجت‌الاسلام برازش در پایان پیوند ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد را قدرت نرم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و تصریح کرد: روحانیون به‌عنوان سنگربانان مساجد و فرماندهان جنگ نرم هستند.
captcha