برپایی آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم تاکستان
کد خبر: 3618229
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

برپایی آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم تاکستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس آقا سیدعلی شارینی اسفرورین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین حجت‌الاسلام زارعی نماینده ولی فقیه در شهر اسفرورین در این مراسم که روز گذشته در آستان مقدس آقا سیدعلی شارینی اسفرورین برگزار شد، گفت: فعالیت اداره  اوقاف و امور خیریه برای توجه به قرآن‌پژوهان و کسانی که برای ترویج قرآن و آموزه‌های دینی تلاش می‌کنند، قابل تحسین و تقدیر است.
وی افزود: این کلام حق به آسانی به‌دست ما نرسیده و برای حفظ  و انتقال آن نسل به نسل و سینه به سینه هزینه‌‌های زیادی پرداخت شده، فلذا امروز حفظ ولایت فقیه و قرآن کریم وظیفه همه مسئولان و فعالان قرآنی است.
حسن محمدبیگی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نیز در  طی سخنانی با اشاره به وظایف سنگین قاریان نسبت به کلام الهی، اظهار کرد: در راستای تحقق کلام الهی در بین کودکان و نسل جوان قاریان می‌توانند با ترغیب به مشارکت نونهالان و جوانان در کلاس‌های قرآنی به هرچه غنی ترکردن محتوی قران و آموزه‌های دینی بپردازند.
گفتنی است که در پایان این مراسم،21نفر از منتخبین چهلمین دوره مسابقات قرآن و عترت در رشته‌های قرائت، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، اذان و دعاخوانی به ترتیب تعداد 9 نفر از بانوان و 12نفر از آقایان، با اهداء جوایزی تجلیل شد.
captcha