نفاق از بدترین صفات محسوب می‌شود
کد خبر: 3618258
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
جعفری:

نفاق از بدترین صفات محسوب می‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه کرمان گفت: نفاق از بدترین صفات محسوب می‌شود و از کفر نیز بدتر است، چون مردم نسبت به کفار تکلیفشان مشخص است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری، امام جمعه کرمان امروز شنبه، 21 تیر  در دیدار با جمعی از مدیران اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند، آنهایی که نفعشان بیشتر به مردم برسد و نیت خود را خالص کنند، اجری الهی دارند.
وی افزود: در مدت امامت جمعه کرمان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، دوره‌های متعدد مدیریتی را دیده‌ام و تنها آنچه باقی می‌ماند، کارهای خیر و عمل صالح است.
آیت‌الله جعفری با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) خطر مشرکان را از منافقان کمتر دانسته‌اند، چون ظاهر و باطن آنها یکی است.
امام جمعه کرمان ادامه داد: منافقان تظاهر به رفتار و کرداری خوب دارند، اما باطن آنها چیز دیگری است، همان طور که در سوره منافقان خداوند شهادت می‌دهد که این افراد دروغگو و دورو و دورنگ هستند.
وی گفت: نفاق از بدترین صفات محسوب می‌شود و از کفر نیز بدتر است، چون مردم نسبت کفار تکلیفشان مشخص است.
آیت‌الله جعفری با اشاره به جنایات منافقان در نظام جمهوری اسلامی و قتل و کشتار مردم و شخصیت‌های بزرگی همچون شهید بهشتی بیان کرد: منافقان امروز با ذلت تمام دور دنیا گدایی می‌کنند و در کنار استکبار جهانی هستند. 
captcha