آغاز به‌کار سمینار منطقه‌ای داوری، دادرسی خصوصی در کرمان
کد خبر: 3618484
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

آغاز به‌کار سمینار منطقه‌ای داوری، دادرسی خصوصی در کرمان

گروه اجتماعی: نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق با حضور معاون حقوقی قوه قضائیه در کرمان آغازبه‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محدباقر اسلامی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان امروز یکشنبه، 22 تیر در نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق گفت: این سمینار پس از انعقاد تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری کل استان کرمان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه 40 نشست علمی، پشتیبانی و تدارکاتی برای برگزاری نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق داشته‌ایم، افزود: از شش ماه قبل برای این نشست برنامه‌ریزی شده است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان همچنین هدف از برگزاری نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق با حضور معاون حقوقی قوه قضائیه را ترویج فرهنگ داوری با توجه به مزایای بسیار آن برشمرد.
اسلامی ادامه داد: بررسی چالش‌ها، معضلات و مشکلات موجود بر سر راه وکلا، قضات و مردم از دیگر اهداف برگزاری نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق است.
وی از ایراد سخنرانی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با هدایت استادان برجسته در نخستین سمینار داوری، دادرسی خصوصی منطقه جنوب‌شرق خبر داد. 
منبع: دادگستری استان کرمان
captcha