نگاهی به زندگی‌نامه شهید حسن غازی در «وقت اضافه»
کد خبر: 3618654
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

نگاهی به زندگی‌نامه شهید حسن غازی در «وقت اضافه»

گروه شبکه اجتماعی: کتاب «وقت اضافه» داستان زندگی شهید غازی، است که بازیکن تیم فوتبال سپاهان و همبازی خیلی از پیشکسوت‌های فوتبال مثل منصور ابراهیم‌زاده و... بود که از شهرت چشم‌پوشی کرد، ادامه تحصیل در رشته پزشکی را نخواست و عازم جبهه شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، کتاب «وقت اضافه» زندگی‌نامه داستانی شهید حسن غازی است که به قلم زینب عطایی به نگارش درآمده و به تازگی از سوی نشر نارگل، چاپ دوم آن منتشر شده است.
شهید غازی، فرماندهی متخصص و متدین، ورزشکاری محبوب و با اخلاق بود. وی بازیکن تیم فوتبال سپاهان و همبازی خیلی از پیشکسوت‌های فوتبال مثل منصور ابراهیم‌زاده و... بود که از شهرت چشم‌پوشی کرد، ادامه تحصیل در رشته پزشکی را نخواست. او بسیجی بودن را پذیرفت و عازم جبهه شد.
در ادامه برشی از متن کتاب «وقت اضافه» می‌خوانیم؛ مهدی می‌دانست کار کردن حسن برای پول نیست. با هم توی جوانان سپاهان بازی می‌کردند؛ تیم شهباز. حسن چون کاپیتان بود 2500 تومان می‌گرفت و مهدی 1400 تومان. یک حساب مشترک توی قرض‌الحسنه اباذر خیابان ملک، باز کرده بودند. حقوق‌شان را می‌ریختند به حساب و با هم برداشت می‌کردند. پیشنهاد حسن بود؛ برای این‌که تفاوت حقوق‌شان به چشم مهدی نیاید.
captcha