معرفی برگزیدگان دومین جشنواره خوشنویسی کرمان
کد خبر: 3618676
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

معرفی برگزیدگان دومین جشنواره خوشنویسی کرمان

گروه فرهنگی: مراسم اختتامیه دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار شد و در پایان نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، در رشته نستعلیق محمدمهدی محمودی‌میمند از شهربابک، محمدحسین محسنی‌راد از کرمان و احمد سیوندی از سیرجان اول تا سوم شدند.
در رشته شکسته نستعلیق حامد قهاری از کرمان اول، زهرا تیموری از کرمان دوم و فاطمه گنج‌کریمی از کرمان و ایمان نادری‌پور از سیرجان به صورت مشترک شوم شدند.
جایزه نفر اول در این جشنواره 2 میلیون‌تومان به علاوه تندیس جشنواره، جایزه نفر دوم یک‌میلیون و 500 هزار تومان به علاوه تندیس جشنواره و جایزه نفر سوم نیز یک‌میلیون‌تومان به علاوه تندیس جشنواره بود.
محمدی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان گفت: هنر خوشنویسی ریشه‌دارترین هنر است و هنری معنوی آمیخته با عشق است و هنرمندان این رشته خودشان دنبال ارتقای هنرشان هستند.
وی افزود: گزارش برگزاری این جشنواره نشان می‌دهد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های ترویجی برای رشد این رشته خوب بوده و موفقیت حاصل شده است.
محمدی تصریح کرد: در حوزه آموزشی در رشته خوشنویسی در استان کرمان مشکلی نداریم و به لحاظ کمیت در حوزه خوشنویسی باوجود 17 آموزشگاه آمار خوبی داریم، از طرفی 170 نفر از خوشنویسان در رشته ممتاز و 17 نفر استاد خوشنویسی و پنج نفر استاد و فوق‌ممتاز داریم که رفسنجان به واسطه وجود اساتید خوشنویسی به حق میزبان این جشنواره بوده است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: به نمایندگی از اداره کل ارشاد استان از تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره همکاری و تلاش کردند، تشکر می‌کنم.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان
captcha