مرحله مصاحبه و تلاوت ششمین دوره طرح ارزیابی مدرسان قرآن پایان یافت
کد خبر: 3618767
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

مرحله مصاحبه و تلاوت ششمین دوره طرح ارزیابی مدرسان قرآن پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مصاحبه و تلاوت ششمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در تاریخ 22 و 23 تیرماه با برپایی آزمون بخش مدرسان به کار خود پایان داد.

مرحله مصاحبه و تلاوت ششمین دوره طرح ارزیابی مدرسان قرآن پایان یافت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم که از اواخر سال گذشته کار خود را آغاز کرده بود به مرحله مصاحبه و تلاوت رسیده و طی روزهای اخیر این آزمون در بخش قاریان و مدرسان برگزار شد.
بنابر این گزارش روزهای پنجشنبه و جمعه، 22 و 23 تیرماه، آزمون مصاحبه و تلاوت مدرسان قرآن در شورای عالی قرآن برگزار شد و حدود 60 نفر از شرکت‌کنندگان آقا و خانم در گرایش‌های مختلف اعم از تنغیم و ... در این آزمون شرکت نمودند.
شرکت‌کنندگان در این آزمون که متقاضی دریافت مدارک یک تا چهار بودند، در بخش‌های ترتیل، تحقیق و تدریس آزمون دادند و داوری این آزمون نیز برعهده سیدمهدی سیف، محمد بنیادی، محمدحسین فریدونی، سیدجواد سادات فاطمی، مهدی دغاغله، غلامرضا شاه‌میوه و حمیدرضا مستفید بود.
در پایان یادآور می‌شود، آزمون مصاحبه و تلاوت در بخش قاریان نیز در روزهای 14 تا 16 تیرماه با شرکت تعدادی از قراء و با داوری عباس‌ امام جمعه، امیر آقایی، کریم دولتی، محمدحسین سعیدیان، معتز آقایی و احمد زرنگار برگزار شد، همچنین آخرین مرحله این دوره را آزمون نظری تشکیل می‌دهد که این آزمون در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
captcha