74 اثر داستانی به مرحله دوم داوری جشنواره داستان‌های رضوی راه یافتند
کد خبر: 3619244
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

74 اثر داستانی به مرحله دوم داوری جشنواره داستان‌های رضوی راه یافتند

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) سمنان از راهیابی 74 اثر داستانی بلند و کوتاه به مرحله دوم جشنواره داستان‌های رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، نیره کاشی، مسئول دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های رضوی 25 تیر با اشاره به اینکه 74 اثر داستانی به مرحله دوم داوری جشنواره داستان‌های رضوی راه یافته است، افزود: از این تعداد ١٠ داستان بلند و ٦٤ اثر داستان کوتاه است که با پایان مرحله اولی به دور دوم داوری راه یافته اند.
وی ادامه داد: ٣٧ اثر داستانی بلند و بیش از ٨٠٠ داستان کوتاه از استانهای سراسر کشور به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره داستانهای رضوی رسیده بود که با اتمام داوری آثار راه یافته به دور دوم شناخته شدند.
کاشی با تاکید بر اینکه مرحله دوم بررسی این آثار با ترکیب هیات داوران بومی و ملی به زودی آغاز می شود و نتایج بخش داستانهای کوتاه کوتاه نیز در آینده مشخص می شود گفت:جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) در قالب جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) همزمان با دهه کرامت به میزبانی سمنان برگزار می شود.آیین اختتامیه این جشنواره روزهای چهارم و پنجم مرداد در سمنان برگزار می شود.
گفتنی است؛ جشنواره داستان‌های رضوی علاوه بر سه بخش یاد شده دارای بخش‌های ویژه حادثه قطار مسافری تبریز ـ مشهد و کرامت انسانی است.
منبع: روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی سمنان
captcha