مسئولان، از انتقادات سازنده برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف بهره بگیرند
کد خبر: 3619285
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
سلیمانی دشتکی:

مسئولان، از انتقادات سازنده برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف بهره بگیرند

گروه دانشگاه: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان و مدیران اجرایی باید از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر روز گذشته 24 تیر ماه در آیین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره مناظره دانشجویان که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم اردل، کیار،کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی، اعضای جهاد دانشگاهی استان و دانشجویان برگزیده در مسابقات مناظره دانشجویی در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد،اظهار کرد: تحمل دیدگاه‌ها و نظرات صحیح و سنجیده مخالفان، معیار مناسبی برای رسیدن به عدالت و پیشرفت محسوب می‌شود. 
وی با اشاره به اینکه مناظرات دانشجویی نقش مهمی را در جلوگیری از ترویج منکرات ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروزه برخی بر این باورند که تنها باید نظرات و عقیده افراد موافق با خود را پذیرفت و متقبل دیدگاه‌های مخالفان نمی‌شوند. 
سلیمانی دشتکی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی باید از انتقادات سازنده، علمی و منصفانه در راستای رفع مشکلات موجود و تلاش برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های مختلف بهره بگیرند. 
استاندار ضمن قدردانی از جهاد دانشگاهی استان در برگزاری مناظرات دانشجویی اظهار کرد: ترویج فرهنگ گفتگو و برگزاری این مسابقات در بین دانشجویان یک امر ضروری است. 
در پایان برنامه با حضور قاسم سلیمانی استاندار، کاظمی رئیس مجمع نمایندگان ، وحید خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی ، روسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها به پنج تیم برتر از دانشگاههای شهرکرد، فرهنگیان ، آموزشکده فنی دختران شهرکرد و پیام نور مرکز شهرکرد لوح سپاس و جوایز اهدا گردید.

captcha