مناظرات دانشجویی؛ تحقق‌‌بخش گفت‌وگو بدون تخریب
کد خبر: 3619289
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کاظمی بیان کرد:

مناظرات دانشجویی؛ تحقق‌‌بخش گفت‌وگو بدون تخریب

گروه دانشگاه: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مناظرات دانشجویی از آرزوهای همگان بود تا فرهنگ گفت‌وگو در ابعاد مختلف بدون تخریب دیگران محقق شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، علی کاظمی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته 24 تیرماه در آیین تجلیل از برگزیدگان ششمین دوره مناظره دانشجویان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی استان و دانشجویان برگزیده در مسابقات مناظره دانشجویی در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی پس از پیروزی انقلاب فعالیت خود را شروع کرده است، اظهار کرد: این نهاد در تمام زمینه‌ها بی‌حاشیه، بسیار دقیق و علمی پیش رفته و در نهایت اقداماتی موثر و موفق داشته است. 
رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: خبرگزاری‌های فعال جهاد دانشگاهی نیز اخباری صادقانه و شفاف منعکس می‌کنند. 
کاظمی باباحیدری تصریح کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی از آرزوهای همگان بود تا فرهنگ گفت و گو در ابعاد مختلف بدون تخریب دیگران محقق شود. 
این نماینده مجلس ادامه داد: این امر در ایام انتخابات و مناظرات انتخاباتی بسیار موثر و سازنده خواهد بود. 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این دوره از مناظرات با کیفیت مطلوب‌تر برگزار شد و در موضوعاتی همانند عدالت، حقوق شهروندی، اعتدال و مفاسد اقتصادی که در جامعه به یک درد تبدیل شده است، گفت و گو شده است. 
وی آغاز این مناظرات توسط جهاد دانشگاهی با حضور اساتید استان به عنوان داور را حرکت بسیار مطلوبی دانست و عنوان کرد: امید که این فعالیت آنقدر نهادینه شود تا علاوه بر مجامع علمی در عرصه‌های عمومی وارد شود و روزی برسد که بتوان به راحتی و بدون دغدغه از موضوعات مختلف در ایامی همانند انتخابات سخن به میان آورد. 
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گفت و گو پایه مردم سالاری است و جهاد دانشگاهی در تحقق بیشتر این امر بوسیله برگزاری مناظرات دانشجویی مفید و موثر خواهد بود.
captcha