کرسی تلاوت قرآن در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار برگزار می‌شود
کد خبر: 3619303
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
با حضور قاریان قرآن حرم رضوی؛

کرسی تلاوت قرآن در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار برگزار می‌شود

گروه شهرستان‌ها: برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان قرآن حرم رضوی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام دهه کرامت در سبزوار است.

ابراهیم طاهریان، سرپرست فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در این فرهنگسرا اظهار کرد: برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان قرآن حرم رضوی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
وی با بیان اینکه در دهه کرامت 10 نفر از مشهد برای اجرای برنامه‌های قرآنی به سبزوار می‌آیند، ادامه داد: از اعضای این گروه قرآنی قبلا نیز در ماه مبارک رمضان استفاده شده است.
سرپرست فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار افزود: اجرای جنگ شکوفه‌های رضوی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام دهه کرامت در فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار است که ویژه کودکان مقطع ابتدایی برگزار خواهد شد.
وی با ابراز اینکه برگزاری همایش شعر و ادب و برگزاری همایش طب اسلامی با محوریت طب‌الرضا(ع) از دیگر برنامه‌های این ایام است، ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه کرامت، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی است.
captcha