برپایی دوره‌های فشرده تربیت مربی قرآن در مؤسسه ولیعصر(عج) مبین
کد خبر: 3619390
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

برپایی دوره‌های فشرده تربیت مربی قرآن در مؤسسه ولیعصر(عج) مبین

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مدیر مؤسسه قرآن و عترت ولیعصر(عج) مبین از برگزاری دوره‌های فشرده تدریس رشته‌های قرآنی در این مؤسسه خبر داد.

راحله‌سادات تهامی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ولیعصر(عج) مبین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: پنجمین دوره‌‌ فشرده تدریس حفظ پیش‌دبستانی زیر نظر ام‌البنین صفری، روانشناس و مدرس دوره حفظ قرآن کریم از 22 تا 26 تیرماه در مؤسسه در حال برگزاری است.
تهامی‌پور ضمن تشریح این طرح فشرده عنوان کرد: دوره‌های فشرده چهار روزه در مؤسسه از سال 1391 به صورت دوره‌ای برگزار شده است و تمامی اساتید این دوره‌ها از جامعه قرآنیان شهر مشهد مقدس اعزام شده‌اند که بعد از اتمام دوره نیز گواهینامه از طرف این جامعه به شر‌کت‌کنندگان اهدا می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت ولیعصر(عج) مبین از استقبال قرآن‌آموز در این دوره‌های فشرده خبر داد و گفت: حداقل شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها 20 نفر و حداکثر 40 نفر بوده است که اکثریت شرکت‌کنندگان بانوان بوده‌اند. وی ادامه داد: در اسفند‌ماه سال گذشته دوره تدریس روخوانی پیش‌دبستان برگزار شد و قصد داریم در مرداد‌ماه امسال نیز دوره روش تدریس حفظ بزرگسال را برگزار کنیم.
تهامی‌پور در پایان گفت: دیگر کلاس‌های مؤسسه از جمله کلاس حفظ جزء سی قرآن هفته‌ای سه جلسه با 25 قرآن‌آموز نیز در مؤسسه در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآن و عترت ولیعصر(عج) مبین در شهر کرمان، چهارراه کاظمی، کوچه ششم شریعتی واقع شده و علاقمندان برای شرکت در طرح‌های فشرده می‌توانند با شماره تلفن مؤسسه 03432364952 نیز تماس حاصل کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۱
0
0
برپایی این دوره‌ها باعث افزایش تربیت مربی قرآنی می‌شود
captcha