کارهای خوبی در اوقاف انجام گرفته است
کد خبر: 3619454
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

کارهای خوبی در اوقاف انجام گرفته است

گروه اجتماعی: نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس گفت: با گزارش‌ها و برنامه هایی که این سال ها و روزها شاهد آن هستیم اتفاقات و کارهای خوبی در سازمان اوقاف و امورخیریه انجام شده است که به طبع از این تحول بزرگ حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اوقاف، ولی داداشی، نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در اوقاف و امورخیریه، گفت: خوشحالیم که مدیر توانمند و پرتلاش هم اکنون سکانداری این مجموعه را در استان بر عهده دارند و از این بابت بسیار خوشحال هستیم و از همین جا از شخص مدیرکل می خواهیم امامزادگان شهرستان آستارا را در اهم برنامه های خود قرار دهند. 

وی افزود: با گزارشات و برنامه هایی که این سال ها و روزها شاهد آن هستیم اتفاقات و کارهای خوبی در سازمان اوقاف و امورخیریه انجام شده است که به طبع از این تحول بزرگ حمایت خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان با اشاره به جایگاه والای مجلس در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انتظار ما از مجلس به عنوان یه نهاد مردمی این است که حمایت از سازمان اوقاف و امورخیریه و برنامه های آن بیشتر شود، البته کارها و حمایت های خوبی شده ولی کافی نیست.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که این سالیان اخیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف بسیار اقدامات تحول گرا و خوبی انجام گرفته است و با تاکید بر برنامه محوری این سازمان، آمار و اتفاقات بسیار درخشانی به ثبت رسیده است و امروز علی رغم بعضی از تلاش ها بازهم انتظار داریم حمایت ها از اوقاف بیشتر شود چون اوقاف پشتیبان محکمی برای نظام و مردم است.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: ما در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و کمک به محرومین و مستضعفین توانستیم کاملا تاثیرگذار و یاور نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: ما دوست داریم امامزادگان شاخص استان از جمله امامزادگان قاسم و ابراهیم(ع) آستارا با کمک شما نمایندگان مجلس گیلان جزو امامزادگانی قرار گیرند که در ردیف بودجه ملی باشند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی روز افزون این بقاع متبرکه در کشور باشیم.
captcha