علما با بصیرت سیاسی و مذهبی جامعه را آگاه کنند
کد خبر: 3619691
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

علما با بصیرت سیاسی و مذهبی جامعه را آگاه کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه علما باید با بصیرت سیاسی و مذهبی جامعه را آگاه کنند، گفت: علمای ديني حرف اول را در اين ميان دارند و مانند چراغ‌هاي راه هستند که باید به جامعه روشنایی و آگاهی بدهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، غلامعلی آیت‌الله نعیم‌آبادی شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه بندرخمیر با اشاره به موضوع وحدت و یکپارچگی اسلامی اظهار کرد: أمريكا بيشترين سرمايه گذاري را در جهان براي ايجاد اختلاف و تفرقه قرار داده است تصریح کرد: چرا امروز شاهدیم که بودايي ها مسلمانان را ميكشند؟ مگه قبلا چنین بود؟ چه چیزی باعث چنین رخدادی شده است آیا غیر از دست تفرقه افکن آمریکا در این ماجرا دیده می‌شود؟

وی با اشاره به مناظرات تلویزیونی ترامپ و کلینتون در زمان انتخابات آمریکا اظهار کرد: ترامپ در یکی از مناظرات انتخاباتی اعلام كرد خانم كلينتون داعش را به وجود آورده است و بزرگترين شعار داعش اين است كه شيعه و سني ضد هم هستند و نمي‌توانند با هم زندگي كنند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه همبستگي و وحدت ما از مبرم‌ترين نيازهاي جهان اسلام است گفت: داعش سعی می‌کند خود را سنی معرفی کند اما همه ما دیدیم که داعش نه شيعه است و نه سني.

وی با اشاره به نسبت دادن اتهام تروریست به ایران از جانب آمریکا افزود: ما خودمان ضربه ديده از تروریسم هستيم و شهداي مدافع حرم نماد آن است.

captcha