سیره ائمه اطهار(ع)، علاج ناهنجاری‌های جهان است
کد خبر: 3619767
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

سیره ائمه اطهار(ع)، علاج ناهنجاری‌های جهان است

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهین‌دژ گفت: ائمه اطهار‌(ع) نجات‌بخش بشیریت و علاج‌دهنده ناهنجاری‌های کنونی جهان هستند.

محمد دادخواه، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهین دژ در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، گفت: ائمه اطهار‌(ع) و قرآن کریم به مانند ریسمانی هستند که برای نجات از این ناهنجاری‌های کنونی جهان، باید به آنها چنگ زد.

وی تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهین دژ، از 28 اسفند 95 فعالیت خود را آغاز کرده و در سه ماه نخست سال جاری، بیش از 180 میلیون ریال وجه نقد و 200 گرم طلا و جواهرات، توسط خیرین شاهین دژ جمع آوری شده است.

دادخواه افزود: مردم شاهین دژ، اعتقاد و علاقه خاصی به ائمه اطهار دارند و همواره در مراسمات مذهبی آذربایجان غربی، حضوری پر رنگ از خوی به جا گذاشته اند.

وی با اشاره به همکاری سایر ادارات و ارگان ها، با ستاد بازسازی بقاع متبرکه شاهین دژ، ادامه داد: تعاملات خوبی با سایر ارگان ها از جمله امام جمعه این شهرستان و  امام جمعه کشاورز و سپاه پاسداران شاهین دژ صورت گرفته و همچنین تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی و آموزش و پرورش شاهین دژ، برای فرهنگ سازی و تسریع امر جمع آوری نذورات مردمی، صورت گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهین دژ تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهین دژ، تمام تلاش خود را برای شرکت پر رنگ تر در امر بازسازی بقاع متبرکه به کار گرفته و در تلاش است قطره ای کوچک در اقیانوس این امر خیر باشد.

وی با اشاره به مراحل بازسازی عتبات عالیات، بیان کرد: بازسازی عتبات عالیات بقاع مطهر، مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و شاید تا یک قرن دیگر، نیاز به باز سازی مجدد وجود نداشته باشد.

این مسئول گفت: امر بازسازی بقاع متبرکه، یک فرصت طلایی برای افزایش اجر اخروی برای تمام مردم می باشد و این وظیفه مسئولان است که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مردم را با این امر خطیر آشنا کنند.

captcha