اذان‌گویی نگهبان مسجدالاقصی پشت درهای بسته + فیلم
کد خبر: 3619960
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

اذان‌گویی نگهبان مسجدالاقصی پشت درهای بسته + فیلم

گروه بین‌الملل: در پی بسته شدن درهای مسجدالاقصی برای نخستین بار پس از 50 سال، کاربران فلسطینی شبکه‌های اجتماعی فیلمی را منتشر کردند که در آن یکی از نگهبانان این مسجد با سوز دل پشت دیوارها اذان می‌گوید.

اذان‌گویی نگهبان مسجدالاقصی پشت درهای بسته + فیلم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سایت خبری «arabi21»، فعالان شبکه‌های اجتماعی فیلم تأثیرگذاری را بر روی این شبکه‌ها منتشر کردند که نشان می‌دهد، نگهبان مسجدالاقصی مقابل نیروهای اسرائیلی و در کنار دیوارهای مسجد با سوز دل اذان می‌گوید. 
این اتفاق پس از بسته‌شدن درهای مسجد‌الاقصی در نتیجه تیراندازی سه جوان به نیروهای اسرائیلی که به شهادت هر سه آن‌ها منجر شد، به‌وقوع پیوست.
لازم به ذکر است، کارکنان اداره اوقاف قدس امروز از ورود به مسجد‌الاقصی از طریق درگاه‌های الکترونیک گیت‌های فلزیاب که توسط رژیم اشغالگر صهیونیسم از دیروز یکشنبه، 25 تیرماه‌، پس از اعلام بازگشایی آن نصب شده است، امتناع کردند.
همچنین بسیاری از کارمندان اوقاف اسلامی قدس و صدها نفر از اهالی قدس نماز ظهر دیروز را مقابل دروازه الاسباط، یکی از درب‌های ورودی مسجدالاقصی در اعتراض به نصب ابزارهای امنیتی بیشتر برای تفتیش آن‌ها اقامه کردند.

اذان‌گویی نگهبان مسجد الاقصی پشت درهای بسته آن
مطالب مرتبط
captcha