نشست هماهنگی سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور
کد خبر: 3619989
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
در گرگان برگزار شد؛

نشست هماهنگی سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور

کانون خبرنگاران نبأ: نشست هماهنگی سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، 26 تیرماه در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نشست هماهنگی سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با حضور فضل‌الله ایرجی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دوشنبه، 26 تیرماه در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.
ایرجی در این نشست با اشاره به قدمت جشنواره گفت: از حدود چهار میلیون دانشجو حدود 10 درصد دانشجویان در مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و استانی شرکت کردند.
همچنین در این نشست نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس شورای سیاستگذاری سی‌و‌دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور ضمن خیر مقدم به حاضران، عنوان کرد: در دوره کنونی که انسان‌ها دچار سردرگمی شده‌اند، نیاز به معنویات بیش از هر زمانی احساس می‌شود.
وی اظهار کرد: به‌دنبال تغییر و تحول فرهنگی در کشورها، باید ابزارهای فرهنگی متناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی مدنظر قرار گیرد که در این میان، قرآن کریم کامل‌ترین و بهترین ابزار فرهنگی است.
در این نشست از تمبر و پوستر جشنواره رونمایی شد.
یادآور می‌شود، سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، 19 تا 22 شهریورماه به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.




اسلام شایسته
captcha