فعالیت 400 گروه تبلیغی
کد خبر: 3620288
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
روستا آزاد خبر داد:

فعالیت 400 گروه تبلیغی

گروه حوزه‌های علمیه: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: در حال حاضر قریب به ۴۰۰ گروه فعال در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات، حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی 27 تیر در دیدار با آیت‌الله اعرافی، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی کار خوبی به سر انجام رسید و آن بحث گروه‌های تبلیغی بود که ما در اوایل ۴ تا ۵ گروه تبلیغی فعال داشتیم. 
وی افزود: در حال حاضر قریب به ۴۰۰ گروه فعال در مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.
روستا آزاد اظهار داشت: همین تجربه را به حوزه تبلیغ نوین منتقل کردیم و گروه‌هایی را در حوزه های رسانه، فضای مجازی و مکتوب هنری ساماندهی کردیم که در این عرصه موفق و پیشتاز هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهداف پیش روی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: هدف مجموعه معاونت فرهنگی و تبلیغی تعریف کردن یک جایگاه ستادی بوده است همچنین یکی از کارهایی که در اولویت است بحث تعامل با مراکز حوزوی و موسسات فرهنگی است، تا کارهای تبلیغی با شتاب بیشتری انجام شود.
در ادامه این دیدار اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح عملکرد در حوزه تبلیغ نوین پرداخت و افزود: قریب به دو هزار و سیصد مبلغ نوین توسط اداره کل تبلیغ نوین گزینش شده است.
وی گفت: مبلغان گزینش شده هم از نظر علمی صلاحیت آنان تایید شده و هم اینکه در یکی از حوزه های تبلیغ نوین تخصص دارند.
وی تصریح کرد: یک ظرفیتی از طلاب وجود دارد که دارای تحصیلات و تخصص‍‌هایی در زمینه تبلیغ نوین هستند و حیف است از این ظرفیت عظیم غفلت شود در عرصه تبلیغ نوین از آنان استفاده نشود.
captcha