دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار می‌شود
کد خبر: 3620384
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران؛

دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار می‌شود

گروه سلامت: دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از سوی جهاد علوم پزشکی تهران آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت از سوی جهاد علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. 

این کنگره در دو بخش اصلی بالینی و علوم پایه برگزار شده در بخش بالینی، درماتولوژی و ترمیم زخم؛ طب داخلی، چشم پزشکی و جراحی‌های ترمیمی؛ زخم ناشی از عوامل محیطی، شغل، حوادث و جنگ؛ توانبخشی، پرستاری و پیشگیری و عوامل روانشناختی اجتماعی، تکنولوژی‌های نوین(تشخیصی-درمانی)؛ زخم های پیوند اعضا؛ پلاکت و ترمیم بافت مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.

مهندسی بافت و طب بازساختی در ترمیم؛ زیست فن‌آوری در ترمیم؛ فیزیوپاتولوژی، فارماکولوژی و میکروبیولوژی در زخم؛ بیوشیمی، بیوفیزیک و بیوفوتونیک در ترمیم؛ بیوانفورماتیک در ترمیم زخم، ژنتیک  و نانوبیوتکنولوژی در ترمیم زخم محورهای بخش علوم پایه این کنگره هستند.

به گزارش ایکنا این کنگره 3 تا 5 آبان‌ماه سال جاری در بیمارستان میلاد برگزار و طبق اعلام دبیرخانه علمی همایش علاقمندان تا 31 شهریورماه می‌توانند مقالات خود را به www.wtrc.ir ارسال کنند.

captcha