استقبال ۷۰ هزار معلم قرآنی و پرورشی از طرح « واژه های آسمانی»
کد خبر: 3620817
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱

استقبال ۷۰ هزار معلم قرآنی و پرورشی از طرح « واژه های آسمانی»

طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» به منظور بالا بردن اثربخشی آموزه‌های قرآنی و در راستای شعار نهضت فهم قرآن و با هدف توسعه و تعمیق مفاهیم بلند قرآنی در اقشار مختلف جامعه، برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» به منظور بالا بردن اثربخشی آموزه‌های قرآنی و  در راستای شعار نهضت فهم قرآن و با هدف توسعه و تعمیق مفاهیم بلند قرآنی در اقشار مختلف جامعه، برگزار شده است.

طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» که با همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مرکز آموزش و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از اول خردادماه آغاز و تا اواخر تیرماه ادامه یافت که با استقبال بیش از 70 هزار نفر از معلمان قرآنی و پرورشی مدارس و مدرسان سراسر کشور روبرو شد.

 طرح «واژه‌های آسمانی» به آموزش مفاهیم و معارف قرآن بر مبنای لغات پرکاربرد قرآن کریم اختصاص دارد که امسال به صورت الکترونیکی برگزار شد، در این طرح به منظور افزایش اثربخشی آموزش‌ها، مسیر آموزش الکترونیکی فرآیند محور انتخاب شد که برای این کار بیش از 60 ساعت فیلم تولید و از طریق سامانه رایادرس در اختیار مخاطبان گذاشته شد.

لازم به ذکر است، پس از برگزاری طرح مشترک «به سوی فهم قرآن»، طرح «واژه‌های آسمانی» دومین فعالیت و اقدام مشترک این دو نهاد جهت توسعه و گسترش مفاهیم قرآنی در جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.
captcha