از سرگیری مرحله کشوری جشنواره «طیبات» جامعةالقرآن پس از هشت سال وقفه
کد خبر: 3620840
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

از سرگیری مرحله کشوری جشنواره «طیبات» جامعةالقرآن پس از هشت سال وقفه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوازدهمین جشنواره قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب بانوان با عنوان «طیبات» امسال، پس از هشت سال وقفه در مرحله کشوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در خصوص جشنواره قرآنی، علمی، هنری و ورزشی شعب بانوان و وقفه چند ساله آن، اظهار کرد: این جشنواره تا سال 88 به صورت منظم تا مرحله کشوری انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه به مدت هشت سال پس از آنها تنها تا مرحله استانی این مسابقات برگزار شد، ادامه داد: این هشت سال وقفه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مناسب مسئولان بود که این مسابقات در بخش بانوان تنها تا مرحله استانی برگزار شد.
طباطبایی با اشاره به حمایت بی‌نظیر استاندارد سمنان، مسئولان دانشگاه دولتی این استان و جمعی از حمایت‌های خیران، اظهار کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در دهه فجر اجرا و مرحله استانی آن نیز اسفندماه برگزار شد که طی 29 تا 31 تیرماه شاهد برپای مرحله فینال این مسابقات هستیم.
رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) در خصوص شعار این مسابقات، عنوان کرد: یکی از شعارهای هر ساله مسابقات «تبدیل رقابت به رفاقت و عمل به آیات قرآن کریم» است.
وی درباره ویژگی جدید این دوره از مسابقات، عنوان کرد: حضور معلولان و روشندلان در رشته حفظ 10 جزء و در کنار سایر رشته‌ها و رده‌های سنی در بخش قرآنی چون در مقطع شکوفه‌ها در رشته‌های حفظ پنج، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و همچنین در مقطع بزرگسالان در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء و کل قرآن و همچنین ترتیل، 10 جزء ویژه مدیران، اساتید و کارکنان شعب و همچنین برپایی رشته‌های متنوع و برنامه‌های جدید در رشته‌های هنری و پژوهشی و ... از جمله نوآوری‌های این مسابقات است.
رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) اظهار کرد: در بحث رشته ورزشی بانوان در رشته‌های تنیس، والیبال و دارت برگزار می‌شود، اما در بخش آقایان این بخش در رشته‌های شنا، تیراندازی، فوتسال، والیبال، دارت و تنیس برپا خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰
0
0
احسنت بر استاندارد سمنان بابت حمایت هاشون
چه استاندارد خوبی اند.....
واقعا استاندارد استانداردی اند



اینم از اغلاط املایی....................
captcha