ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) تا پایان تیرماه
کد خبر: 3621089
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج:

ثبت‌نام دوره پیش‌دبستانی مؤسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) تا پایان تیرماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) از ثبت‌نام پیش‌دبستانی موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) در تیرماه خبر داد.

زهرا دباغ‌ها مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین اظهار کرد: در مجموعه پیش‌دبستانی این موسسه تلاش می‌شود تا خانواده‌ها فرزندان خود را در محیطی سالم با امکانات لازم مورد آموزش قرار دهند.
وی اعلام کرد: از انگیزه‌های مجموعه ثامن‌الحجج(ع) که به‌ویژه در بحث تربیت کودک مورد توجه است و بر آن مانور داده می‌شود ارائه آموزش‌های عمومی و به‌ویژه تخصصی به قرآن آموزان است.
مدیر موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) عنوان کرد: شکل‌گیری اندیشه و تفکر هر شخصی در سنین کودکی و جهت‌دهی به آن در این سنین بسیار راحت‌تر از دیگر سنین است لذا باید برای آن برنامه‌ریزی شود از این رو مجموعه پیش دبستانی این موسسه در حال ثبت نام از علاقه مندان است.
وی افزود: سطح کیفیت این مجموعه نسبت به هزینه دریافتی بسیار بالا است و خارج از مباحث آموزش‌وپرورش تلاش می کند آموزش‌های مذهبی، قرآنی به‌صورت تخصصی را به آن‌ها ارائه کند.
دباغ‌ها با بیان اینکه مجموعه پش دبستانی موسسه مجهز به سیستم هوشمند است، گفت: کلاس‌های پیش‌دبستانی موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) به امکاناتی چون سیستم صوتی و تصویری، سیستم اینترنتی کنترل کودکان از منزل، سایت کامپیوتری، برد لمسی، سلف‌سرویس و امکانات و تجهیزات مدرن و هوشمند مجهز است.
وی اعلام کرد: تعداد دانش آموزان حاضر در مقطع پیش‌دبستانی 202 نفر است و ثبت‌نام در تیرماه انجام می‌شود.
این فعال قرآنی عنوان کرد: هزینه این پیش‌دبستانی به نرخ دولتی محاسبه می‌شود و هزینه آن 790 هزار تومان است.
به گزارش ایکنا،علاقه‌مندان دارای شرایط عمومی لازم می‌توانند با مراجعه به شعبه یک موسسه قرآنی ثامن‌الحجج(ع) واقع در خیابان سعدی، منبع آب، خیابان کارگر، کوچه شهید مهدی خانی و یا شعبه دوم واقع در شهرک مینودر، بین فلکه ایران دوچرخ و فلکه دهخدا، خیابان شهامت، پشت استخر نور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.
همچنین شماره تماس‌های 02833329800، 33363616، 33796620، 33792070 و 09127892092 پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی خواهد بود.
captcha