نامه امام صادق(ع) به شیعیان چه بود+دانلود
کد خبر: 3621140
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

نامه امام صادق(ع) به شیعیان چه بود+دانلود

گروه شبکه اجتماعی: نامه امام صادق(ع) به شیعیان، یکی از جامع‎ترین راهکارها‎نامه مشهور امام صادق(ع) خطاب به شیعیان و رهروان ایشان است که ابعاد متفاوتی از یک زندگی معنوی مادی را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، امام صادق(ع) برای شیعیان نامه‌ای نوشتند و امر فرمودند که آن را به صورت درسی فرا گیرند و در فقرات آن تأمل کرده و متعهد شوند که به آن عمل کنند. شیعیان نیز این نامه را در مصلای نماز خود در منازلشان می‌گذاشتند و بعد از هر نماز آن را مطالعه می‎کردند، اما قرن‎هاست که این نامه مهم از امام صادق(ع) به دست فراموشی سپرده شده و در بین شیعیان غریب افتاده است. 
 
این شیوه‎نامه حیات طیبه مستقیما از دستخط امام معصوم پس از قرن‎ها به دست ما رسیده و باید هر شیعه جعفری، آن را سرلوحه برنامه‎های روزانه خود قرار دهد و به عنوان سرمشقی ابدی چراغ راه زندگی خود کند. حال همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، کتابی با عنوان نامه‎ امام صادق(ع) به شیعیان به صورت اپلیکیشن تولید شده است.

متن این کتاب و محتوای برگرفته از نامه‎ای است که حضرت صادق(ع) به شیعیان خود نوشته‎اند. هر جمله آن یک کتاب شرح لازم دارد و ترتیب جملات و ورود و خروج امام (ع) به مطلب محتاج به ساعت‎ها دقت و تأمل است.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/ir.faraketab.appbook_name_emem_sadegh1.jpg

اهمیت و تأثیر دستورات حضرت امام جعفر صادق(ع) در زندگی فردی و اجتماعی نیز کتاب دیگری لازم دارد، و دستورات عبادی و سیاسی آن نیاز به شرح دارد. لذا این مطالب گنجینه‎ای از معارف و اخلاقیات است که اگر فقط جملاتی از آن سر لوحه زندگی شیعیان قرار گیرد، امت وسط دارای مدینه فاضله در همین دنیا تشکیل می‌شود.

https://s.cafebazaar.ir/1/upload/screenshot/ir.faraketab.appbook_name_emem_sadegh0.jpg

برای استفاده از رایگان از این کتاب می‎توانید بر روی این لینک و یا اسکن کد زیر اقدام کنید.

دریافت محصول

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۸
0
0
لینک کار نمیده...
captcha